وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

                     

این دیدار، با ارائه گزارش مسئول گروه جهادی سفیران صالحین استان خوزستان به محضر حضرت آیت الله وفسی، به رهنمود هایی از سوی معظّم له مبنی بر لزوم تاکید و تکیه بر کیفیت و تعمّق کار فرهنگی، اخلاص هر چه بیشتر نیروهای بسیج، تلاش برای تجسّم معنویت در وجود مربی های تربیتی و همچنین اجتناب از آفات تکیه بر صِرف کمیت گرایی و رفتارهای نمایشی، مزیّن گردید.



موضوعات مرتبط: اخبار

تاريخ : شنبه 13 شهريور 1400 | 18:42 | نویسنده : سردبــیر |

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَيِّدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی ‌الْقَاسِمِ مُحَمَّد -صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ- وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ سیّما بقیة الله عجّل الله تعالیٰ فرجه و سهّل الله مخرجه

ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی

بدون هیچ گونه شک و تردیدی امروز موضوع اصلی برای ما شرکت حداکثری در انتخابات و گزینش اصلح است و نباید درگیر امور حاشیه ساز شویم؛ زیرا این امر خواسته دشمنان خارجی و اربابان دولتی ناکارآمد است.
اما نباید درباره حرکت های ضد اسلامی افراد نفوذی غفلت کرد.
متاسفانه حرکت ننگین و شِبه دیاثت های فرهنگی و ترویج فحشاء و اجرای عملی سند ۲۰۳۰ در برابر چشم مومنانِ ضعیفِ مغضوب خداوند که دین ندارند رخ داد. در حالیکه ظاهرا دارای عناوین مهم فرهنگی نیز بودند.
ان شاءالله نهادهای مسئول مانند قوه قضائیه، حوزه علمیه، ائمه جمعه، خصوصا ستاد به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر به جای مصلحت اندیشی های کاذب از اسلام دفاع کنند.

حامد وفسی
۸خرداد۱۴۰۰

                  



موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: حضرت علامه مجاهد آیت الله وفسی حدادعادل انتخابات1400 دیاثت فرهنگی 2030 قوه قضائیه حوزه علمیه

تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 | 14:53 | نویسنده : سردبــیر |

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَيِّدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی ‌الْقَاسِمِ مُحَمَّد -صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ- وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ الْهُدَاةِ الْمَهْدِيِّين
روز قدس یادآور پیام عزّت برای ملت اسلام است
الجنةُ تحتَ ظلالِ السُّیوفِ
خوشبختی و سعادت در دنیا و آخرت زیر سایه مبارزه و حرکت مسلحانه است؛
ملتی که برای حفظ شرافت و ناموس خود قیام کند، گرچه سختی ها را باید تحمل کند امّا سرانجام به ساحل نجات و امنیت نایل میگردد و آنان که به خیال خام رفاه و آسایش با دشمنان مذاکره میکنند، به غیر از ذلّت و خسارت محض نصیبی نمیبرند.
تاریخ سیاه هفتاد ساله غفلت مسلمانان و خیانت فرمانروایان کشورهای اسلامی، گواه ذلّت و نکبت امروز آنان است.
نهضت مقاومت و جهاد اسلامی بهترین شاهد صادقی است که با مجاهدت برای خداوند متعال، میتوان بر خصم خونخوار اسرائیل غالب شد و از حامیان این رژیم غاصب یعنی آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و فرانسه ریاکار هم کاری ساخته نیست.
ملت شریف ایران بر اساس فرمایش حضرت امام خمینی -ره- با حضور هر ساله در میدان، نشان می‌دهد مذاکره راه ساده لوحان و یا خائنان بوده و تنها رَه سعادت، مبارزه، جهاد و شهادت است؛
ان شاءالله محور مقاومت با اتّکاء به حق تعالی بزودی به پیروزی خواهد رسید.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

حامد وفسی
جمعه روز قدس رمضان ۱۴۴۲



موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: روز قدس امام خمینی حامد وفسی اسلام

تاريخ : جمعه 17 ارديبهشت 1396 | 2:43 | نویسنده : سردبــیر |

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

 یگانه ی میادین جهاد فرهنگی در برابر ملحدانِ شوروی پرست و دگر اندیشان غرب پرست که از آزار زبان و تهمت هایشان نرست؛
چون کوه در مقابل انحرافات قد برافراشت و سیل آسا بساط منحرفان را از ریشه برداشت؛ مبارز بی امان با دموکراسیِ فریب و اسلام رحمانی، آزاده ای انقلابی، خار چشمِ دشمنان داخلی و خارجی، حکیمی خردمند، حلیمی خرسند، عارفی نزیه، سیّاسی بصیر از سپهر آسمان اسلام ناب محمّدی، ولایتمداری بی نظیر به سوی ولی مطلق پرکشید.

رحلت عالم ربّانی، مصباحِ هدایت، حضرت آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی را به پیشگاه مقدّس ولی الله اعظم حضرت بقیه الله -عجل الله فرجه الشریف- و نایب عظیم الشّأن ایشان امام خامنه ای و بیت معزّز این حکیم متألّه و ملّت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض میکنم.

خداوند متعال روح بزرگ ایشان را قرین رحمت و با اهل بیت -علیهم السلام- محشور فرماید.

حامد وفسی
۱۲ دی ۱۳۹۹



موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: ایت الله مصباح وفسی

تاريخ : دو شنبه 15 دی 1396 | 17:7 | نویسنده : سردبــیر |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------